Aquest text reflexiona sobre l’ús del telèfon
mòbil com a recurs per a utilitzar-lo en l’educació com a eina pedagògica. En els últims anys les aplicacions d’aquesta eina
han evolucionat molt, produint un canvi molt representatiu en el seu ús ja que
resulta molt més funcional i pràctic que els ordinadors convencionals degut a
la seva disponibilitat immediata i a la facilitat a l’hora d’utilitzar-lo. Però
a l’hora de fer-lo servir en l’àmbit de l’educació cal donar unes pautes per al
seu bon ús, i explicar detalladament el procés de l’activitat per tal que els
infants no es distreguin.
D’aquesta manera, actualment ja podem trobar en
diferents centres educatius aquesta eina com a recurs per a l’aprenentatge, com l’escola de Finlandia, que
utilitza els Smartphones per a practicar la lectura. Aquesta activitat resulta
més interessant per als infants ja que és més divertida i dinàmica. En molts
altres casos, el material que realitzen es públic, i el fet de que pugui ser
vist, avaluat i comentat per altres persones els motiven més a l’hora de
realitzar-lo i se’n responsabilitzen més de la tasca.
Salutacions de Montse, Mireia, Clara, Gemma i Alison.
2 comentaris:
Cada vegada són més els nens i nenes que utilitzen aquest instrument i hem sembla interesant la manera de fer-lo utilitzar com a recurs per a l'aprenentatge de les futures generacions.
Gràcies pel teu comentari, és molt constructiu i profitós
Publica un comentari a l'entrada